10 września 2014

ZWIASTUN


Wykonała Chloe :)

6 komentarzy:

  1. *_________* Zajebisty zwiastun. Czekam kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam pierwszą część i już się nie mogę doczekać rozdziału <333 A co do zwiastunu?? To jest po prostu Meggaaa <3 ZAJEBIASTY <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty *.* Już nie mogę się doczekać prologu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyno, to jest świetne ♥
    KO-CHAM ♥
    Czekam na prolog^^
    http://the-last-two-months-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohh nareszcie mogę skomentować :) Czytałam pierwszą część i zakochałam się w niej xD Uwielbiam Ali oraz Harrego, oo oczywiście Johnatana też <3 Nie mogę się doczekać 2 części, mam nadzieję że wszystko się ładnie poukłada :) Kibicuje bohaterom! W wolnej chwili zapraszam do siebie - http://this-is-my-fucking-life-honey.blogspot.com/
    Pozdrawiam Clauduśka Duśka xx.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Nastolatka, mająca trochę bardziej poważne spojrzenie na życie niż jej rówieśnicy. Odważna, szczera, bezpośrednia, niezwykle ironiczna, czasem opryskliwa, ale z poczuciem humoru i dystansem do własnej osoby. Potrafi mieć wyjebane na wszystko i wszystkich. Pisząca swoje dziwne, chore historię, które zrodziły się w małej czerwonej główce. Zaczynała jako bloggerka na onet pod koniec kwietnia w 2012 r. gdzie pisała kontynuację serialu animowanego Galactik Football. Lubiąca nowe znajomości i pisanie opowiadań. Nie gryząca i lubiąca rozmawiać o głupotach, więc nie bójcie się napisać ;)