15 września 2014

Prolog

Ból, który przeszywał całe ciało, duszę, wnętrzności, umysł.
Ból, który był rutyną.
Nieustępliwy, nieprzerwany, nieugięty i codziennie coraz gorszy.
Ból, który nie dawał chwili odpoczynku, tylko co chwilę wracał ze zdwojoną siłą.
Ból, który z dnia na dzień był coraz bardziej nie do zniesienia.
Ból, który niszczył mnie powoli od środka.
Ból, który mógł odejść tylko za sprawą jednej osoby.
Ból, który odszedłby po jednym pocałunku.
Ból, który uśmierzyć można tylko miłością.
Ból, który nigdy nie odejdzie.
Ból, który jest wywołany przez tę jedną osobę.
Ból, który wywołał Harry Styles.



Prolog króciutki. W pewnym momencie miałam wrażenie, że piszę wiersz, ale to już nie ważne. Przepraszam za opóźnienie, ale dopiero teraz dostałam we władanie komputer. Cały weekend był popsuty, ale mój kochany braciszek temu zaradził. 

ZAPISUJCIE SIĘ DO INFORMOWANYCH I KOMENTUJCIE! :)

12 komentarzy:

  1. O mój boże czekam na 1 rozdział :* @zuzikarbuzik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne <3
    Nie mogę doczekać się rozdziału ! <3
    Czekam z niecierpliwością ! ;***
    http://still-the-one-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super już się nie mogę doczekac rozdzialu *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuudownyy <33 Nie mogę się już doczekać rozdziału ;**

    http://justinandnicolecreews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótki, ale treściwy. <3 Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział :))).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ps. Usuniesz modernikacje obrazkową...czy jak to tam się nazywa ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Dzięki, że mi przypomniałaś! Myślałam, że już to zrobiłam :D :*

      Usuń
  7. Ohh cudowny prolog!! :) Nie mogę sie doczekać 1 rozdziału. Tęsknię za Ali i Harrym xD Dziękuje, że piszesz <3
    Pozdrawiam Clauduśka Duśka xx.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohoho zacne 😁👌 dopiero prolog a w moim mózgu juz buzują tysiące pomysłów na fabułę tego bloga. Czekam na pierwszy rozdział mam nadzieje że pomimo przeciwności związanych z komputerem pojawi się jak najszybciej.
    Kisski 😘✌👌

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie,czekam z nie cierpliwością na na rozdziały i jestem ciekawa jak sytuacja się dalej potoczny <33 Także weny życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże świetny!*.* @hemmosgirl

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

O mnie

Moje zdjęcie
Nastolatka, mająca trochę bardziej poważne spojrzenie na życie niż jej rówieśnicy. Odważna, szczera, bezpośrednia, niezwykle ironiczna, czasem opryskliwa, ale z poczuciem humoru i dystansem do własnej osoby. Potrafi mieć wyjebane na wszystko i wszystkich. Pisząca swoje dziwne, chore historię, które zrodziły się w małej czerwonej główce. Zaczynała jako bloggerka na onet pod koniec kwietnia w 2012 r. gdzie pisała kontynuację serialu animowanego Galactik Football. Lubiąca nowe znajomości i pisanie opowiadań. Nie gryząca i lubiąca rozmawiać o głupotach, więc nie bójcie się napisać ;)